.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پورمحمدي: با نگاه اصولگرايانه فضا را رصد مي كنم

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تصريح كرد: با نگاه اصولگرايانه فضا را رصد مي كنم بايد كاري كنم كه به نفع اصولگرايان باشد و ترديد من هم براي اعلام قطعي كانديداتوري به اين دليل است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌السلام مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور در نشست خبري با رسانه‌ها كه در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد پيرامون كانديداتوري خود براي انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود موضوع كانديداتوري شما يك بازي سياسي است و خيلي‌ها عنوان كردند كه چون پورمحمدي نتوانست انتقادهاي خود را در قالب وزارت كشور و سازمان بازرسي به دولت مطرح كند وارد اين صحنه مي‌شود، تصريح كرد: امروزه با جمعيت انبوه خبرنگاران كسي نيازي به اين قبيل كارها براي گفتن حرف و انتقاد ندارد. انگيزه اصلي براي حضور در انتخابات، ايجاد تحول در نظام اجرايي فعلي است.
وي ادامه داد: اين در حالي است كه سازمان بازرسي قوي‌ترين، ‌قانوني‌ترين و بهترين مكان براي بيان انتقاد از دستگاه‌هاي دولتي است.
پورمحمدي با اشاره به اينكه شايد اين انتقاد باشد كه به خاطر احتمال كانديداتوري، خود را سانسور مي‌كنم، خاطرنشان كرد: من نمي‌خواهم كار بي‌قانون و بي‌انضباط انجام دهم و نبايد كاري كرد كه شبهه‌ناك باشد.
وي ادامه داد:‌ من معتقدم نظام اجرايي كشور از اين جايگاهي كه در حال حاضر دارد بايد ارتقاء‌ پيدا كند.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور تصريح كرد: ‌ما در دوره‌هاي گذشته از اين جايگاه استفاده مناسب نكرديم و اگر پرونده اين دولت و دولت‌هاي گذشته را باز كنيم به طور روشن مي‌بينيم اشكالات بزرگي در عملكرد آنها بوده است.
وي با تاكيد بر متحول كردن اين نظام گفت: انگيزه اصلي‌ام براي كانديداتوري اين است كه در خود انجام اين تحول را مي‌بينم چرا كه بنده از مراكز كوچك و بخش‌ها و روستاها كار مديريتي خود را آغاز كرده و در دستگاه‌هاي مختلف كشور تا به امروز كار كرده‌ام و از نزديك با سازوكار و نقاط ضعف و قوت آنها آشنايي دارم و فكر مي‌كنم مي‌توانم در جهت تحول اين نظام اجرايي منشاء اثر باشم.
پورمحمدي اظهار داشت: رويكردهاي من نيازهاي واقعي جامعه است و نيازهاي مصنوعي و سليقه‌اي كه بر اساس تفكرات شخص و ميل فردي باشد، نيست.
وي تصريح كرد: معتقدم مني كه با نگاه اصولگرايانه اين فضا را رصد مي كنم بايد كاري كنم كه به نفع اصولگرايان باشد و ترديد من هم براي اعلام قطعي كانديداتوري به اين دليل است و تمايل دارم حضورم متاثر از سازوكاري دسته‌جمعي بوده و حالا كه در اين عرصه وارد شده‌ام فرآيند كاري من در راستاي بلوغ كار جمعي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.